شروع یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی
نوشته شده توسط : مد لباس

هرکی رفت سمت سایت و فروشگاه اینترنتی برای خودش زد برد چون اینستاگرام دیگه بدرد نمیخوره((!

اما باید قبل از اینکه به این مسئله بپردازیم؛ بهتون بگم که من محمد نصیری کارشناس ارشد سئو و کارآفرینی حدود 8 سال دارم فعالیت میکنم و با برندهای بزرگ کسب و کار اینترنتی ایران کار کردم مثل سایت های اُکالا، رفاه مارکت (فروشگاه اینترنتی رفاه) و دیجیکالا و... کار کردم و بعد از چندین سال کار کردن تصمیم گرفتم من هم از تخصصی که دارم(یعنی سئو سایت و طراحی سایت) استفاده کنم و همین شد که سایت حرفه ای وبین سئو را برای آموزش سئو و طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای، طراحی کنم.

وبین سئو هم مثل برندهای دیگه مثل دیوار، شیپور، بیتوته و... با استفاده از سئو سایت توانست مسیر موفقیتش را براحتی طی کند.

خب حالا بریم سراغ کار خودمون؛ من از شما چندتا سوال دارم. چند نفر از افرادی که سایت یا فروشگاهی انترنتی دارند موفق شدند؟ چند نفر از این دوستان درست و اصولی عمل کردند؟

 سوال مهم: شما تمایل دارید جز کدام دسته باشید؟

بعد از سال ها فعالیت در راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی، یک موضوع هست که خیلی مهمه!! من همیشه تاکیدش میکنم. آن هم این است که اگر قراره کاری را شروع کنید، حتما قبل از شروع تحقیق کنید، برایش برنامه ریزی کنید و استراتژی شروع کسب و کار داشته باشید و بی گدار به آب نزنید! اگر این کاری که گفتم را انجام دهید خیلی درصد موفقیت شما بیشتر می شود.

خب اگر از دنیای کسب و کار سنتی فاصله گرفته اید و می خواهید وارد کسب و کار اینترنتی شوید؛ به شما تبریک می گویم. من و تیم وبین سئو مثل همیشه همسفر شما در راه موفقیت هستیم و اینجاییم که به شما فوت کوزه گری داشتن یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای را یاد بدهیم.

click here

بجنب؛ اگه اینترنتی بفروشی بردی!
همین اول کار میخواهم به شما بگویم که من هم قبول دارم که شروع یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار آسونی نیست.

دلایلی هم برای اینکه بگم آسون نیست برای شما آوردم:

بازار آنلاین خیلی شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتی قابل مقایسه نیست.
ذائقه مشتریان اینترنتی کاملا متفاوت است و همین باعث سخت شدن نگه داشتن مشتریان راضی است.
و...
خب این دلایل را نگفتم که بیخیال ماجرای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با تجربه فروش 24 ساعته شوید. هنوز هم می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خودتون را داشته باشید.

خب قطعا بخاطر توجه به سختی مسیر، زمان زیادی است که از تجربه فروش آنلاین عقب مانده اید. اما بدانید که حتی در شرایط سخت از این ها هم می توان با استراتژی درست وارد بازار شد و سهمی از بازار را برای خودمان بکنیم.

مثلا همین شرکت تپسی وقتی وارد بازار شد که همه ما داشتیم از یک شرکت معتبر دیگری مثل اسنپ استفاده می کردیم ولی خب تپسی با انتخاب های درست و تکنیک های درست توانست به موفقیت دست پیدا کند. پس فکر نکنید که دیگر دیر شده و نمی توان کار انجام داد، ادامه دهید چرا خیلی ها در حال کسب سود از همین بازار هستند.





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: